.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان مازندران در گفتگو با شمال نیوز مطرح کردند؛
سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است
در پی سخنان مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری که درباره روز استیضاح وزیر اسبق کار در مجلس شورای اسلامی و هم چنین حادثه اغتشاش در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم ایراد کردند سایت شمال نیوز نظر نمایندگان استان مازندران را در این زمینه جویا شد.

شمال نیوز: در پی سخنان مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری که در درباره روز استیضاح وزیر اسبق کار در مجلس شورای اسلامی و هم چنین حادثه اغتشاش در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم  ایراد کردند سایت شمال نیوز نظر نمایندگان استان مازندران را در این زمینه جویا شد که در زیر می خوانیم:

 

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر استیضاح شده تعاون کار و رفاه اجتماعی می تواند برای رای گرفتن به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

عزت الله یوسفیان ملا  در رابطه با اتفاقاتی که در مجلس شورای اسلامی رخ داد و فرمایشات رهبری گفت: در قانون صراحت دارد اگر اتهامی به موجب حکم دادگاه اثبات شد و حکم قابل تجدید نظرخواهی است کسی حق ندارد آن را اعلام کند تا موضوع قطعی گردد.

وی تصریح کرد: فرموده رهبری و اجرای دستورات ایشان وظیفه ای است که باید انجام داد و در مورد مفاسد اقتصادی نیز فرمایش ایشان مر قانون است که متاسفانه برخورد با مفاسد اقتصادی فقط در حد حرف بوده و نتوانستند مبارزه درستی بکنند و اگر واقعا جلوی مفاسد اقتصادی را می خواهند بگیرند باید گلوگاه ها را ببندند تا کسی جرعت نداشته باشد که تخلف کند.

رئیس فراکسیون حقوقدانان مجلس شورای اسلامی افزود:در قانون اساسی همه قوا زیر مجموعه رهبری کار می کنند و دستور و فرمایش ایشان فصل الخطاب است.

یوسفیان به استیضاح شیخ الاسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بشود مجلس در رای خود تجدید نظر کند کار خوبی خواهد بود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: انتصاب مرتضوی ربطی به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نداشته و برای اینکه قانون اجرا شود وزیر مربوطه پاسخگو شد که باید برای تجدید نظر در نتیجه استیضاح به نفع نظام عمل کرد.

این نماینده مجلس در سوال خبرنگار شمال نیوز مبنی بر وزیر شدن دوباره شیخ الاسلامی گفت: در قانون منعی برای معرفی شیخ الاسلامی برای پست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وجود ندارد که اگر چنین شود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس جبران کند.

  نماینده مردم بابل: در نظام جمهوری اسلامی ایران فصل الخطاب رهبری است و اتفاقاتی که در مجلس افتاد مناسب نظام نبود. حسین نیاز آذری افزود: مجلس همواره مطیع رهبری بوده ، هست و خواهد بود.


دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران در رابطه با مفاسد اقتصادی واتفاقاتی که در این خصوص در مجلس رخ داد اظهار داشت: مبارزه با مفاسد اقتصادی همواره مورد تاکید رهبری بوده و هست که باید فرمایشات حکیمانه رهبری را اطاعت کرد.

وی ادامه داد: مبارزه با مفاسد اقتصادی به حرف نیست بلکه به عمل است و همه مسولان باید به رهنمودهای رهبری عمل کرده و دست فاسدین اقتصادی را کوتاه کنند.

این نماینده مجلس بیان داشت: مردم ایران اسلامی لایق همه خوبی ها و خدمت صادقانه هستند.

نیاز آذری در رابطه با حوادث قم گفت: رهبری حکم شرعی دادند که کار اشتباهی را عده ای در قم انجام دادند بنابراین چون رهبری هم مرجع و رهبری شیعیان هستند کسانی که واقعا اعتقاد دارند باید دستوراتشان را اطاعت کرد

 نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی فرمایشات رهبری را فصل الخطاب دانست و اظهار داشت: در گذشته مردم به فرمایشات و رهبری امام خمینی لبیگ می گفتند و امروز زیر پرچم ولایت مقام معظم رهبری از ولایت اطاعت می کنند.

  احمد علی مقیمی تصریح کرد: امروز کشور در شرایطی که دشمن در مرزها خیمه زده است تا به انقلاب ضربه وارد کند نیازمند وحدت و همدلی بیش از گذشته است.

نماینده مردم شرق مازندران افزود: دشمنان امروز انقلاب دورهم حلقه زدند و از بعضی سفارتخانه های خارجی تغذیه مالی می شوند تا به این مرز و بوم چنگ بیاندازند که در این شرایط همه مسولان و مدیران باید با هم مهربان باشند و با پیروی از ستون خیمه انقلاب که رهبری فرزانه می باشد حرکت کنند.

وی ادامه داد:با اتفاقات صورت گرفته در مجلس آبروی نظام را به حراج گذاشته شد و در زمین دشمن بازی شد که متاسفانه برنده نداشتیم و این حرکات در شان جامعه نبود.
مقیمی به اطاعت از رهبری اشاره کرد و گفت: وقتی بیان می کنیم که تابع ولایت هستیم باید در عمل نشان داده و ثابت کنیم نه اینکه فقط حرفش را به زبان بیاوریم

  نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در رابطه با فرمایشات رهبری و وقایع اخیر در مجلس شورای اسلامی و حوادث پس از آن اظهار داشت: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است و همه تابع محض رهبر هستیم.

  سید هادی حسینی در مجلس شورای اسلامی در مورد ارتباط با آمریکا تصریح کرد: رهبری مفصل در مورد ارتباط با آمریکا صحبت کردند و فرمایش آقا کاملا روشن و چراغ راه است.

وی افزود:در رابطه با آمریکا باید توجه کرد که هیچ گاه با ایران رفتار صادقانه نداشتند و ما باید خودمان مشکلاتمان را مرتفع کنیم.

حسینی در خصوص اتفاقات چند روز گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با آبروی کسی در کشور اسلامی بازی کرد و در جامعه ابهام ایجاد کرد که اتفاقات اخیر نشان داد دامن کشور پاک است مجلس باید بیشتر حوصله کند و آستانه تحمل خود را بالا ببرد تا با همت و تلاش مجلس و دولت در سایه وحدت از مشکلات موجود گذر کنیم.

هادی حسینی اذعان داشت: در کشور یک کار غلطی رخ داد و آن هم بی بصیرت بودن را به افرادی نسبت دادند نکته مهمی که وجود دارد و باید به آن توجه کرد خط نفاقی است که در کشور دارد سعی می کند نیروهای معتقد به نظام را از دور خارج کنند که در روزهای آینده مفصل در موردش صحبت خواهم کرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در پی اختلافات ایجاد شده در میان برخی مسئولان اظهار داشت: دامن ‌زدن به اختلافات بی‌احترامی به نظام است.

قاسم احمدی‌لاشکی تصریح کرد: مسئولان باید از هر چه که مردم را از هم دور می‌کند و در جامعه ایجاد اختلاف می‌کند فاصله بگیرند.

وی افزود: در تمامی برنامه‌های مسئولان باید روح وحدت وجود داشته باشد و در هر مقام و منصبی که هستند فرقی نمی‌کند باید از اختلاف‌افکنی در جامعه دوری کنند.

عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با این‌که مسئولان باید از امروز تا روز انتخابات از ایجاد شکاف و اختلافات پرهیز کنند، تصریح کرد: دامن ‌زدن به اختلافات به منزله خیانت به مردم است.

وی علت اصلی وجود اختلافات در بین برخی مسئولان را کمرنگ شدن ایمان و قرار گرفتن آنان در محور کسب قدرت دانست و عنوان کرد: مسئولان نظام باید درصدد رفع مشکلات مردم زیر چتر رهبری برآیند و مردم را مورد اصل کارها قرار دهند و از بداخلاقی‌های سیاسی دوری کنند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در پایان افزود: مسئولان به جای صرف انرژی خود در مخالفت با یکدیگر به رفع مشکلات امروز مردم مانند تورم، بیکاری و تحریم بپردازند و از کارهایی که هیچ نتیجه‌ای برای مردم ندارد، دوری کنند.

  نماينده مردم سوادكوه ، قائمشهر، جويبار و سيمرغ در رابطه با اتفاقات چند روز گذشته مجلس گفت : فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با مردم تبريز بايستي فصل الخطاب براي همه مسئولين علي الخصوص سران قوا باشد و ديگر اما و اگر از هيچكس پذيرفتني نيست.


كمال عليپور افزود: فرمايشات مقام معظم رهبري هميشه دلسوزانه و راه گشايي براي همه مسئولين نظام بوده است و متاسفانه عده اي با كم لطفي شان باعث نگراني معظم له ميشوند كه اين موضوعات متاسفانه هزينه هايي را براي نظام دارد.
  وی تصریح کرد : حضرت آقا چندين بار به مساله اعتماد و همدلي ميان مردم و مسئولين تاكيد كردند باز هم عده اي با بزرگنمايي اختلافات و مشكلات موجبات دلسردي مردم و بدرد آوردن دل مقام معظم رهبري ميشوند اين عده بايد از حركت و حماسه 22 بهمن امسال درس بگيرند مردمي كه در شرايط بد اقتصادي پاي انقلابشان ايستادند.
علیپور تاکید کرد : مردم با بصيرت ايران اسلامي بار ديگر همانند حماسه هاي قبل به وظيفه خود عمل كردند و حال نوبت همه مسئولان است كه به وظيفه خود كه همان حفظ اعتماد و همدلي و جمع شدن حول محور مقام معظم رهبري براي پيشرفت و اعتلاي روز افزون نظام مقدس جمهوري اسلامي گام بردارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خبرنگار 30 بهمن 1391
من به عنوان يک خبرنگار در نشست مطبو عاتي جناب آقاي مهندس عليپور که در سالن همايش شهرداري قا ئمشهر حدود یک هفته قبل از این استیضاح حضور داشتم خبرنگاري در خصوص استيضاح وزير کار پرسيدند که ايشان در پاسخ آن خبرنگار گفتند اين استيضاح هيچ مشکلي را حل نخواهد کرد فقط هزينه ي را براي نظام ايجاد خواهد کرد اين استيضاح با توجه به پايان دولت در چند ماه آينده کار غلطي مي باشد که بنده با اين موضوع مخالفم بعد از فزمايشات ديروز مقام معظم رهبري در خصوص استيضاح وزير کار به هوش و ذکاوت و دورانديشي اين نماينده عزيز درود فزستادم و به اين نماينده بصير افتخار مي کنم.
رنجبری 30 بهمن 1391
همه ی مردم ومسئولین باید پیرو رهبری باشند درشرایط کنونی هر اختلاف افکنی به گفته ی رهبری خیانت است
سوادكوهي 30 بهمن 1391
دمت گرم حاج سيد هادي حسيني. افتخار سوادكوه هستيد.
نا شناس 30 بهمن 1391
درود بر بصییرت نماینده ارزشی مهندس کمال علیپور
محمد 1 اسفند 1391
نوش دارو پس از مرگ سهراب. این آقایان اگر بصیر بودند کار به اینجا نمیکشید .اون زمانیکه تو مجلس پشتک و بارو می زدند که حال احمدی نژاد و گرفتند.نمیدونستند دل ملت و رهبر عزیزو دارن خون می کنند.خوش به سعادت اون نمایندگانی که با خوشی ملت خوشند و با ناخوشی این ملت ناخوشند. حتما حضرت آقا باید همه مطالب عنوان کنند تا این نمایندگان غافل و بی بصیرت ما بیدار شوند.به جای اینکه مشکلات مردم و مرتفع کنید به مشکلات آنها دارید اضافه می کنید.به قول امام خمینی (ره) این همه شهید تو قبرستانها خوابیدند برای چه رفتند .برای اینکه شما سر میز و پست و مقام به جان هم بیفتید. خدا همه شمارو هدایت کند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.986 seconds.